Kvalitetspolicy
Kvalitetspolicy för Otto Olssons Bil AB
Kundvision
Vår målsättning är att genom högklassiga produkter, engagerad personal och goda kundrelationer skapa en entusiasm för våra märken.
Vi vill hela tiden sätta Dig som kund i fokus för att överträffa Dina förväntningar.
Strategi
Otto Olssons Bil AB erbjuder både person- och transportbilar med tillhörande produkter och tjänster, som tillgodoser behov och förväntningar på ett bekymmersfritt bilinnehav, för kunder med höga krav på att färdas säkert, komfortabelt och miljövänligt.
Detta når vi genom:
- Totalkvalitet, dvs. kvalitet i alla led för att åstadkomma maximal kundtillfredsställelse.
- Fastställda och mätbara kvalitetsmål vilka regelbundet följs upp och revideras.
- Ett aktivt samarbete med leverantörer och samarbetspartners, kompetenta medarbetare, samt styrda och kontrollerade processer, för att ständigt uppfylla och förbättra kvalitetssystemet så att vi behåller kunders och övriga intressenters förtroende.
ISO Certifierad 9001:2008 (Kvalité)
När du som kund ingår ett avtal med oss kommer du att lämna viss information om dig. Informationen du lämnar kan vara till exempel ditt namn, registreringsnumret på ditt fordon, ditt personnummer, ditt kundnummer, ditt bilägarnummer, dina kontakt- och adressuppgifter och ditt kortnummer. Vi kan även komma att behandla andra personuppgifter om dig som du lämnar till oss i egenskap av kund.


